Mijn Klacht:
Alles was prima geregeld, op de transfer van het hotel naar het vliegveld na.
Ik heb meerdere malen naar allerlei verschillende nummers van MTS globe gebeld, maar steeds kreeg ik te horen ‘sorry your call can not be answered’, waarna meteen werd ophangen. Uiteindelijk heb ik wel iemand gesproken en de afspraak was dat we opgehaald zouden worden, precies op de plek waar ze ons hebben afgezet op 26-08-2021.
Achteraf heb ik weer gebeld en een mevrouw gesproken en ze gaf aan: ‘de bus is 20 minuten geleden al langs geweest’. Ik reageerde geschrokken met: ‘waar geweest? Wij wachten hier al 50 minuten’. Ze gaf aan dat we bij een plein moesten staan, wat niet met ons was besproken. Wij hebben daarom geen mogelijkheid gehad om dat te weten.
Er staat op de mail van reisbescheiden onderstaande ook nog:
‘Mocht uw transfer niet tot de voordeur kunnen komen, dan dient u te wachten op de plek waar u op de heenweg ook bent’
Uiteindelijk moesten wij een taxi nemen waarvoor wij €128,59 hebben moeten betalen en ik baal hier zo ontzettend van.
Graag zou ik deze kosten gecompenseerd hebben, aangezien wij niet de transfer hebben gehad die wij van jullie zouden krijgen. Hierdoor hebben wij onverwacht grote kosten moeten maken.
Alvast bedankt voor de genomen moeite
Ik heb bovenstaande klacht sinds 30 augustus 2021 open staan..
het zou 6 tot 10 weken duren en we zijn inmiddels 21 weken verder..
Gewenste Oplossing:
Een compensatie zou heel fijn zijn..
