Klacht: vakantiebedref

op 28 september 2011 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst op Cancun (Mexico) bleek mijn koffer niet aangekomen te zijn. Gemeld bij de hostess. De volgende dag bij de hostess geïnformeerd naar mijn koffer. Van deze aardige dame kreeg ik letterlijk te horen dat ik niet zo moest zeuren en dat die koffer vanzelf wel weer boven water kwam.Ik moet zeggen dat ik me ontzettend in heb moeten houden om deze ”dame” geen oplawaai te geven.
Ik ben bij de receptie van het hotel toch uit mijn dak gegaan en toen heeft een mevrouw van de receptie mij geholpen door te gaan achterhalen waar mijn koffer was.
Kortom: na 5 dagen werd ’s avonds de koffer bezorgd!
Hostess liet mij in de kou staan!!!

Gewenste Oplossing:

De materiële schade wordt vergoed door mijn reisverzekering.
Omdat ik helemaal niets aan kleren,schoenen,ondergoed enz. had is de eerste week van mijn vakantie verpest.
Ik zou graag een financiële vergoeding hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Gobel