Klacht: Vakantie

op 26 september 2011 over Passport Hotel Group in de categorie Hotel Card

Er is 153 euro afgeschreven van mijn rekeningnummer. Ik zou een mailtje krijgen en de mensen van HotelGroup zouden mij bellen voor een bevestiging. Echter is het nu 2 maanden geleden en ik heb niks ontvangen, geen brief, geen email en geen telefoontje! Ik wil graag weten waar mijn geld nu is gebleven en of die vakantie nu doorgaat ofniet. Anders wil ik mijn geld terug!!

Meer duidenlijkheid over die vakantie naar Turkije of mn geld terug. En niet de mensen voor de gek houden!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Passport Hotel Group in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Passport Hotel Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Passport Hotel Group

Heeft op 10 oktober 2011 om 14:48 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

U kunt uw welkomstgeschenk boeken op www.uwwelkomstgeschenk.nl/hotelgroup Tevens vindt u hier meer informatie over de door u te kiezen welkomstreizen.

Webcare HotelGroup PASSPORT

Heeft op 11 oktober 2011 om 22:17 geantwoord

Ik heb al 3x het formulier ingevuld sinds augustus van dit jaar. Ze zouden mij terug bellen en tevens een bevestiging sturen per email maar dat heeft nooit plaats gevonden!! Dus er is geen oplossing op dit moment. Ben 153 euro armer en geen resultaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Mimiccino