Klacht: Vakantie

M.kuizenga op 09 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We kregen een bericht dat we het pakje op kunnen halen, zijn ze met vakantie en dit stond er ook bij ;Geweigerd bij DHL ServicePoint door de ontvanger

Als ik mijn pakje krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket niet heeft ontvangen. Ik zou graag even meekijken, maar op de informatie die u biedt kan ik geen zending vinden die bij uw omschrijving aansluit. Heeft u een zendingsnummer van dit pakket? Met vriendelijke groet, Dion DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht M.kuizenga

1 jaar geleden - Dit is de nummer van mijn pakje, ik sta dan ook voor de deur en het blijkt dat deze mensen zijn op vakantieVERGEET JE PAKKET NIET OP TE HALEN Beste m.kuizenga, Je pakket 3SLDL0006360349 van LIDL ligt nu 2 dagen op het DHL ServicePoint. Kom je het ophalen? Vergeet niet een geldig identiteitsbewijs mee te nemen. Je pakket ligt nog 5 dagen op het DHL punt, daarna sturen we het retour. Coronamaatregel: om besmetting via de DHL-scanner te voorkomen tekent de medewerker van het DHL punt voor ontvangst, in opdracht van jou. Foto Kado De Bruine Beer. Hoofdstraat 90 7901JT HOOGEVEEN Let op: neem een geldig identiteitsbewijs mee Maandag: Gesloten Dinsdag: 11:00 - 16:00 Woensdag: 11:00 - 16:00 Donderdag: 11:00 - 16:00 Vrijdag: 11:00 - 16:00 Zaterdag: 10:00 - 17:00 Zondag: Gesloten

DHL

Heeft op 09 juli 2020 om 11:51 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw reactie. Ik zie inderdaad dat uw pakket tot mijn spijt retour is gegaan. Wat er hier exact mis is gegaan kan ik helaas niet inzien. Mijn excuses hiervoor. Ook kan ik niet tegenhouden dat het pakket nu dus niet op te halen is en al onderweg retour is. Ik adviseer u dit te melden bij de verzender van uw pakket. Deze kan en een onderzoek op laten starten bij ons naar wat er hier exact mis is gegaan en de zending opnieuw verzender of iets anders met u afspreken. Nogmaals, mijn excuses.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door M.kuizenga