Klacht: vage actie

op 18 oktober 2011 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Wat een mega actie! Aluminium jaloezieën voor de helft van de prijs. Na de jaloezieën te hebben uitgezocht, loop ik naar de kassa. En bij de klant die vóór ons afrekend gaat er al iets mis met de stickeractie.
Vervolgens ben ik aan de beurt, en de jaloezieën worden aangeslagen volgens de orginele prijs. ik zeg dat dit niet klopt, en de mevrouw achter de kassa belt iemand op die dit na kijkt.
Hij komt bij de kassa en zegt:’nee hoor die actie is niet op de aluminium jaloezieën. DUS, ik loop met deze meneer mee om aan te wijzen dat er wel degelijk een bordje bij hangt waar de actie op staat. Oh, zegt hij:’u heeft gelijk mevrouw’, maar op dit bordje staat dat alleen de witte in actie zitten. waarop ik zeg:’in het krantje staat dat ook de zilvere in de actie zitten.
Dus hij loopt voorop om met mij in het krantje te kijken. En wederom heb ik gelijk.
DAN zegt hij:’ik denk niet dat u over deze actie ook nog een kortingssticker kan plakken. Waarop mijn antwoord is:’kijkt u maar achter op naar de voorwaarden, daar staat dat je zelfs over de actie’s in het krantje, de stickers mag plakken. Hij zegt:’dan bel ik even iemand anders’.
U begrijpt dat ik het toen wel een beetje zat was. Maar even goed ga ik het gesprek aan met deze man. En hij gaat het opzoeken in de computer. SORRY HOOR! MAAR TOT DUSVER IS ER NIEMAND UIT DIE WINKEL OP DE HOOGTE VAN HOE DEZE ACTIE IN ELKAAR ZIT!!!
Maar ik hou me nog even rustig, en laat de beste man nog even in zijn pc kijken. en wat blijkt: Alleen de maat die ik uitgezocht heb zit net niet in de actie!!!!!!!!
U begrijpt dat ik na dit antwoord zeer gefrustreerd, maar erg netjes de winkel ben verlaten. Dit blijft zeker hangen, en het is al aan de eerste mensen door vertelt (dit gaat vanzelf).

Had om slechte praat over de Karwei in tiel te voorkomen die jaloezieën maar gewoon voor de actieprijs mee gegeven, Want nu kost het klanten, dus uiteindelijk ook meer geld!

Alle klachten die gemeld zijn door tazjuul2