Klacht: Vacatures en Rekeningen kloppen gewoon NIET.!

op 29 september 2011 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Mijn debiteurennummer bij KPN is: 42484598

Ik maak als sinds 2007 gebruik van de diensten van KPN. De eerste jaren was ik er heel tevreden mee, maar nu heb ik alleen maar klachten, de rekeningen kloppen gewoon niet in mijn ogen, ik ben echt heel erg ontevreden.!

De laatste maanden ontvangen wij dus hele hoge rekeningen van KPN. Dat klopt echt niet. Ze zeggen dat het aan mobiele nummers en buitenlandse nummer licht.
Ten eerste, soms wordt er helemaal niet opgenomen en ook geen voicemail of niks, en toch worden er kosten gerekend, dat klopt gewoon niet en dat hoort niet!
Ten tweede, ik heb uitgezocht hoeveel ik per min. zou moeten betalen naar Polen (want als er al naar het buitenland wordt gebeld, is dat alleen naar Polen) dan is dat het starttarief 0,10 eurocent het eerste min. en daarna moet het 0,25 eurocent per min. zijn, naar vaste telefonie, en er wordt altijd naar vaste telefonie gebeld, wij betalen 0,60 eurocent, dat klopt dus al niet! Hierbij ook, soms word er helemaal niet opgenomen, en ook geen voicemail en alsnog worden er kosten gerekend.!

En dan, wij hadden een offerte gehad van KPN over sneller internet voor 10 euro extra, daar ben ik op ingegaan, maar we hebben helemaal GEEN sneller internet maar BETALEN WEL DE PRIJS ERVOOR!! Klopt gewoon niet.!

En dan nog een keer, ik heb mijn vacature zitten bekijken en het klopt voor geen meter met wat ik heb afgesloten.! Dus ik heb een ander abonnement dan dat ik heb afgesloten de eerste keer, en dat is allemaal begonnen toen ik erop in ging op die snellere internet, ik wou alleen dat en verder niks meer.!! :S

Daarnaast, ik heb vaak aangegeven dat ik de goedkoopste diensten wil, KPN stemde daarmee op in, maar het lijkt alsof ik voor de duurste betaal.! :S

De diensten van KPN zijn te duur en kloppen voor geen meter!!

Ik wil echt dat er gewoon naar mij rekeningen en vacature goed wordt gekeken, want het klopt niet!!

Gr.
M. Setowska

Dat er echt gewoon naar gekeken wordt, echt goed.
En dat ik dan als het blijkt dat er inderdaad iets aan de hand was en is, dat ik dan de bedragen die ik teveel heb betaald, gewoon terug krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door M.