Klacht: Vaak hogere bedragen gefactureerd

op 06 september 2016 over Parcel International in de categorie Vervoersbedrijven

Wij verzenden regelmatig met Parcel international maar het gebeurd helaas regelmatig dat er een ander bedrag gefactureerd wordt. Dit komt omdat vervoerders zogenaamd een groter pakket binnen hebben gekregen. Geen idee hoe dit kan aangezien we alles opmeten van tevoren en in kisten versturen, lijkt mij niet dat die ineens gegroeid zijn. Bewijs kunnen ze nooit aanleveren maar ze verwachten wel dat wij die belachelijke verhogingen betalen. Als we hierover bellen krijgen we elke dag een andere domme doos aan de lijn die van niks weet en we het verhaal weer een keer kunnen vertellen. Uiteindelijk zou er een oplossing moeten zijn maar niemand neemt contact met ons op.

Dat dit bovenstaande probleem een keer opgelost is en ze leveren wat ze zeggen, ze zeggen de goedkoopste te zijn en de beste klantenservice te hebben, bij lange na niet!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parcel International over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door massmoderndesign