Klacht: hr verweij

op 17 november 2010 over UWV in de categorie klachtmelden

ik ben in 1997 aangemeld bij de wao nadat ik 2jaar in de ziektewet van de arbow wet haven was na een ongeval in 1986 in 2000 werd ik afgekeurd voor 100% in 2003 kreeg ik een oproep om in vlaardingen te komen bij dr Zwaans van ziektewet maar de dr had Mevr Verweij uit Vlaardingen bij hem moeten hebben en heefd mijn uitkering terug gebracht naar 55% na bezwaar heefd de ziektewet 2bedragen op mijn rekening gestort in 2006 moest ze 6 euro per maand inhouden van de wao tot 2008 in 2009 willen ze het bedrag terug in 2010 van 374euro wat ik niet kan missen en willen beslag leggen op mijn uitkering het loop bij de rechtbank maar erg druk wil uw mij hier bij helpen aub

Gewenste oplossing

de betaling van 6euro per maand daar de fout is gemaakt bij uwv en niet bij verweijin 2006 is de beslissing ook genomen door invordering uwv en ik wil betalen maar ook leven mijn echtgenote is in 2007 overleden was 35jaar alcoliste erfelijk belast en heefd de bedragen onderschept om aan drank te komen zodoende kwam ik er achter in 2006 ik heb al problemen genoeg door mijn ex vrouw maar wil hier wel vanaf

Alle klachten die gemeld zijn door jillesv