Klacht: URGENT probleem! spoedservice na 4 dagen nog niet afgeleverd!

Beertje2018 op 30 maart 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op dinsdag 27 maart is mijn paspoort door mijn zus met spoedservice voor 12 uur afgeleverd bij Bruna Bergeijk. Het pakket zou de volgende dag voor 12 uur afgeleverd worden. Vandaag is het vrijdag 30 maart. Het pakket is nog altijd niet afgeleverd. In het track trace systeem staat dat het onduidelijk is wanneer het pakket wordt afgeleverd. Ondanks meerdere telefoontjes verspreid over 3 dagen blijkt er gewoon niets maar dan ook niets gedaan te worden. We zijn tot wanhoop aan toe. Ik reis morgen (zaterdag 31 maart) terug naar huis, ik woon in het buitenland. Ik MOET mijn paspoort hebben! Vandaag tot uiterlijk 9:30 uur kan het afgeleverd worden op het bezorgadres. Daarna ben ik niet meer daar. Iemand MOET mij toch kunnen helpen Hoe kan dit POST.NL 4 dagen er over doen en nog niet eens in staat om mij te kunnen zeggen wanneer mijn spoedservice pakket waar ik zo’n 25 euro voor betaald heb wordt afgeleverd. Begrijpt u hoe ongelooflijk verdrietig, gestressed en wanhopig ik hiervan wordt Please please help mij vandaag nog. Ik stuur dit op vrijdag 30 maart om 7 uur ’s ochtends. Er is nog tot half 10 vandaag de tijd om dit op te lossen. Anders voel ik mij genoodzaakt om andere (media) wegen te bewandelen en deze situatie onder de aandacht te brengen.

ik ben tevreden als u mijn pakket VANDAAG, VRIJDAG 30 MAART VOOR 9:30 UUR BIJ HET BEZORGADRES AFLEVERT EN MIJ OF MIJN ZUS (TELEFOON NUMMER BEKEND) ERVAN OP DE HOOGTE STELT.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 maart 2018 om 20:43 geantwoord

Geachte mevrouw Beeren,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze klachtenpagina. Ik begrijp dat u in paniek bent, omdat het spoeddocument met uw paspoort nog niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat u zich hier ernstige zorgen over maakt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u en uw zus de afgelopen dagen verschillende keren contact op hebben genomen met onze klantenservice. En terecht, want deze situatie is op ernstige situatie uit de hand gelopen. Hiervoor wil ik u excuses aanbieden.

Een speciaal team houdt zich bezig met het lopende onderzoek. Hierover zijn u en uw zus geïnformeerd zie ik. Omdat ik geen inhoudelijke informatie heb over dit onderzoek, wil ik u vragen om de reactie van het onderzoeksteam af te wachten.

Ik begrijp uit de notities bij het onderzoek dat u in de tussentijd voor een noodpaspoort heeft kunnen zorgen, zodat u morgen uw vlucht kan halen. Hoewel deze situatie verre van ideaal is, lijkt me dit toch een geruststelling. Voor een passende oplossing kan uw zus contact houden met het onderzoeksteam, omdat zij als betaler van de verzendkosten de opdrachtgever is.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Beertje2018

Heeft op 31 maart 2018 om 23:16 geantwoord

Dank voor uw reactie. Een oplossing is het niet, en ik maak mij ernstige zorgen over het feit dat mijn (net nieuwe) paspoort zijn eigen weg aan het leiden is binnen post.nl ofwel elders. Gaarne het pakket - wanneer het gevonden wordt - retour naar mijn zus (de afzender) sturen omdat ik niet meer in NL ben/kom. Hotel adres etc kunt u dus per direct verwijderen uit uw systeem.
Verder ontvang ik per omgaande bericht hoe ik alle gemaakte kosten die hiermee gepaard zijn gegaan bij u kan indienen. U biedt dat in uw reactie niet aan, maar ik verwacht op z’n minst dat deze vergoed zullen worden.
Dank u. F. Beeren

Alle klachten die gemeld zijn door