Mijn Klacht:
Op dinsdag 27 maart is mijn paspoort door mijn zus met spoedservice voor 12 uur afgeleverd bij Bruna Bergeijk. Het pakket zou de volgende dag voor 12 uur afgeleverd worden. Vandaag is het vrijdag 30 maart. Het pakket is nog altijd niet afgeleverd. In het track trace systeem staat dat het onduidelijk is wanneer het pakket wordt afgeleverd. Ondanks meerdere telefoontjes verspreid over 3 dagen blijkt er gewoon niets maar dan ook niets gedaan te worden. We zijn tot wanhoop aan toe. Ik reis morgen (zaterdag 31 maart) terug naar huis, ik woon in het buitenland. Ik MOET mijn paspoort hebben! Vandaag tot uiterlijk 9:30 uur kan het afgeleverd worden op het bezorgadres. Daarna ben ik niet meer daar. Iemand MOET mij toch kunnen helpen Hoe kan dit POST.NL 4 dagen er over doen en nog niet eens in staat om mij te kunnen zeggen wanneer mijn spoedservice pakket waar ik zo’n 25 euro voor betaald heb wordt afgeleverd. Begrijpt u hoe ongelooflijk verdrietig, gestressed en wanhopig ik hiervan wordt Please please help mij vandaag nog. Ik stuur dit op vrijdag 30 maart om 7 uur ’s ochtends. Er is nog tot half 10 vandaag de tijd om dit op te lossen. Anders voel ik mij genoodzaakt om andere (media) wegen te bewandelen en deze situatie onder de aandacht te brengen.
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als u mijn pakket VANDAAG, VRIJDAG 30 MAART VOOR 9:30 UUR BIJ HET BEZORGADRES AFLEVERT EN MIJ OF MIJN ZUS (TELEFOON NUMMER BEKEND) ERVAN OP DE HOOGTE STELT.
