Klacht: Urgent: Het niet in contact komen met spotta zelf bezorgen folders

Wijk 202209 op 22 februari 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben bezorger bij spotta,
de folders zijn nog steeds niet gebracht heb eerder geprobeerd contact te leggen via mijn spotta.
Die app is waardeloos en werkt 9 v d 10 x niet.
Nu heb ik wo, do en vrijdag gebeld met het whatsapp. Nr wat ik kreeg toentertijd maar ook dat werkt niet .
Geen antw terug gekregen en erger,folders voor deze week nog steeds niet bezorgd op adres Archipelstraat48 /2022TG Haarlem.
Wat gaan we hier aan doen?
Ik had een tussenpersoon Etienne Verhoeven met tel nr 088-8682000 wil ik op de site naar vragen waar dit nr naar verwijst krijg ik melding onveilige pagina
Wat is er a d hand ..?

In afwachting van oplossing en antwoord,
Met vr. Gr. B de Wit / Email [email protected] ( was vroeger [email protected] maar bestaat per 1/1/2021 niet meer) maar was doorgegeven.

Gewenste Oplossing:

Als deze mail naar behoren wordt doorgegeven en behandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 februari 2021 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw de Wit ,

Hartelijk dank voor je bericht .

We vinden het vervelend dat je geen contact hebt kunnen leggen met de juiste afdeling .
Je melding is doorgezet naar de afdeling bezorgen .
Zij nemen contact met je op hierover .

Met vriendelijke groet ,

Afdeling kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Wijk 202209