Klacht: Bezorger niet langs geweest

op 17 april 2019 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou vandaag bezorgd worden. De bezorger meld om 16:10 aan de deur te zijn geweest. Mijn moeder was thuis en heeft geen UPS busje of bel gehoord. De bel doet het gewoon en deze hoeft maar zachtjes ingedrukt te worden.

Ik vermoed dat de bezorger überhaupt niet langs geweest is.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een verklaring willen van de desbetreffende bezorger, want ik vermoed dus dat deze niet eens is langsgeweest. En als dat zo is, vind ik dat zeer onprofessioneel.

Graag zou ik een betere tijdsindicatie willen zien. De volgende afleverpoging is nog niet doorgegeven maar ik gok dat dat morgen is. En dan is er niemand thuis. End of day is geen duidelijke tijdsindicatie en zo mis ik zeer waarschijnlijk wederom de bezorgpoging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WillemJ10