Klacht: Afspraak nakomen

op 10 juni 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is dag twee waarop ik tevergeefs heb lopen wachten op de bezorger van UPS. (tweede dag verlof opgenomen om dit pakketje in ontvangst te nemen).
In mijn UPS App stond duidelijk aangegeven dat zij vandaag 10-06-2021 tussen 10.45 en 13.45 zouden komen.

Het is nu 14.11. Ik heb maar weer gebeld met de klantenservice. Zij geeft aan dat het gewoon nog in het depot ligt en dat zij niet weet wanneer het bezorgd gaat worden.

Ik vind dit écht niet kunnen. Ik ga ook zeker een melding maken bij de afzender hieromtrent. Absurd voor woorden dat dit nu al 2 keer helemaal verkeerd gaat.
Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt bij andere koeriersdiensten. Ik word nu 2x benadeeld en heb 16 uur opgenomen van mijn verlof om thuis aanwezig te zijn.
Enige coulance zou jullie sieren.

Het is voor mij tot op heden onduidelijk wanneer het WEL geleverd gaat worden. Nu mag ik morgen weer verlof opnemen om om 8 uur te bellen met jullie
om er zeker van te zijn dat jullie je afspraak nakomen.

Zeer ontevreden verwacht ik een goed onderbouwd antwoord van u.
In afwachting van uw reactie verblijf ik,

Mijn pakket leveren op de afgesproken datum/tijd. De app goed laten functioneren en zorgen dat het nu WEL bij mij terecht komt. Nu mag ik morgen weer verlof opnemen omdat de dame van jullie klantenservice geloofd dat het morgen - bezorgd gaat worden. Vertrouwen hierin heb ik niet dus kan morgen om 8 uur weer bellen met jullie. Absurd!

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 juni 2021 om 15:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door meneervera