Klacht: Unsuccesfull delivery

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo ik heb een pakketje bij jullie maar wanneer ik op die barcode klikt dan krijg ik 4 x te zien dat ‘ the delivery of the item was unsuccesfull en ik weet nier wat dat in houd
Mijn vraag is of ik mijn pakketje nog binnen kom !
De barcode is LX490684806NL

Ik ben nog niet tevreden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Duwaer, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakketje uit het buitenland nog niet binnen hebt. Ik zie dat uw zending op zaterdag 1 september is opgehaald bij de Primera Lombardijen in Rotterdam. Zou u mij wellicht nog kunnen laten weten of u dit bent geweest? Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:44 geantwoord

Geachte heer,mevrouw Duwaer,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Devva