Klacht: Unsuccesfull delivery

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb een pakketje bij jullie maar wanneer ik op die barcode klikt dan krijg ik 4 x te zien dat ‘ the delivery of the item was unsuccesfull en ik weet nier wat dat in houd
Mijn vraag is of ik mijn pakketje nog binnen kom !
De barcode is LX490684806NL

Gewenste Oplossing:

Ik ben nog niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Duwaer, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakketje uit het buitenland nog niet binnen hebt. Ik zie dat uw zending op zaterdag 1 september is opgehaald bij de Primera Lombardijen in Rotterdam. Zou u mij wellicht nog kunnen laten weten of u dit bent geweest? Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,mevrouw Duwaer,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Devva