Klacht: wederom een fout

op 16 april 2018 over Unive in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorig jaar heb ik een polis ontvangen waarin stond dat ik een tand goed verzekering had. Deze heb ik, ondanks alle eerdere tramalant met Unive, eind december om laten zetten naar tand Best. Er in vertrouwende dat alles nu bij Unive goed liep had ik besloten bij Unive klant te blijven. Nu blijkt tot mijn grote schrik dat de polis nog steeds op goed staat en niet op Best!!!! Ik word hier zo moe van! Alweer misgegaan door telefonisch contact met de klantenservice!!

Gewenste Oplossing:

Mijn verzekering zoals beloofd en afgesproken omzetten naar Tand Best!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unive

Heeft op 16 april 2018 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zmirba