Klacht: Unive klacht ❗ onverkregen polisblad 2021

Sheinnie999 op 27 februari 2021 over Unive in de categorie Verzekering

Onverkregen polis blad 2021❗
Onverkregen doorverwijsbrief naar
Bijz tandheelkunde zeggen mot dokter geven
Wij niet
Een onverkregen tandverzekering
Zeggen mot je eerst ons nota 3000eu boettes
Betalen aan mijn 68cm ruimte popuptentje 2016 werdt ik ongevraagt door unive oa 📞 bechanteerd geweigerd intimidaties op acounts gezet van unive zelf was ik verstands verbijsterd
Ik blijk gewoon 6 jaar of zo 145 pm aan leeggeroofd te worden voor Alleen Basis verzekerd en die cak denhaag 3000 eu boettes met die univeezorg en mijn sociaal gemeente likken de hun vingertjes op gezamelijk met div mij ongevraagt regio netwerk totaal mij onbekenden maatschappijen meer hun verkregen computer toesten borden aff en hun printers voor administratie kosten het likt de hun vingertjes bij af slurpt en boert wat na schreeuwt dagelijks ongevraagt jou op hun div foutmelders van op hun acounts gezet Perr 2020 1miljard deurwaarders boetttes incassos gemeente data leks mistanden gemeentes onbereikbaar voor eig dossier opvraging maar ik mag geen tand polis blad opvraag of een tandarts doorverwijs brief nergens ❗ zeggen nee ben je niet aangegaan alleen basis boettes 146 pmaand unive houden wij op je uitkering in je mot bij dokter zijn voor de tandarts als verwijzing total body scan niet bij ons wij hebben en ook tand rontgen of scans whast seconopiniums nee mot je dokter zijn wij zijn unive en gemeentees voor mensenn op de schulden gejaagt zetten ik heb geen klik met deze gemeente s ook niet met hun dokter daar ik alvorens al ruim 3 jaar geweiverd werdt van digidee opvraag rn total nu alwweer 6 jaar geweigerd ben van een opvraag mijn zaakprocedures geweiger van persoons dossier of verwijs brief voor een tandarts of een total body scan seconopiniums alles goed geweigerd zijn alvorens de dus al hun vingertjes afgelikte hun verkreg boettes en mij totaal ongevraagt heden ❗

Totaal afmelding van unive totaal creditering en totaal onderzoek naar wel mogekijkheden en schade vergoeding mogen want er volgen procedures aan hun computerland maatschappijen en dat gaat hun bedrijfs baas voir beheer van websites nog meeeerrrrrrr geld kosten zo snel mogelijk een goed oplossing mogen wederzeids partijen ik de klant hier ❗uitkomen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unive

Reactie van de melder van de klacht Sheinnie999

1 jaar geleden - Unive en hun fam wilt nu perrrrrrrr 2021 5000eu an mij verdienen dar hun administra digital worlds op hun acounts vezet5 zijn mij ongevraagt heden ❗ Dat AAn 2016 68cm ruimte Tentje verdienen en dat bij lobith gemeente ook ik betaal unive ❗wel bechanteerd❗ geweigerd al 147 per maand en ❗0 ONverkregen basis en tandpolis polisblad 2021 Klacht ❗ ook aan hun interpolis friesland zooitje deurwaarders aan 2021 en 99000eu boettes? 0 verkregen belcard beslag genomen vakantie geld raars 0 secconopiniums boettes ziekfonds sancties van gemeentes en inhaal ziekf en 0 verkregen polisbladen als tandartsrief polisblad dus ja KLACHT Unive ❗ 👍 😀

Alle klachten die gemeld zijn door Sheinnie999