Klacht: Ik wil mijn geld terug van deze oplich5ers

Todor Kanchev op 23 juli 2023 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Hallo mijn naam is Todor kanchev 26 jaar uit druten.
Ik heb meer dan 20 keer stortingen gemaakt in Unibet maar het spelletjes vallen nooit niks te winnen. Na 400 inzets helemaal niks gewonen nog niet eens 3 euro of 10% van de storting van ik heb erbij gedaan.

Ik heb 2 jaar geleden ook veel gespeld van de online casino van Malta in meer dan 15 websites casino’s, in 4 jaar 20 000 euro verlolen zonder niks nooit te winnen. Na contact met de support ze blokkeren je account en ze zeggen dat je al verslaafd bent en na dat je hebt 4000 euro verlolen aan deposits kun je niks meer verwachten. Wanner houd dat onzin ooit op!

Hallo mijn naam is Todor kanchev 26 jaar uit druten.

Ik heb 2 jaar geleden ook veel gespeld van de online casino van Malta in meer dan 15 websites casino's, in 4 jaar 20 000 euro verlolen zonder niks nooit te winnen. Na contact met de support ze blokkeren je account en ze zeggen dat je al verslaafd bent en na dat je hebt 4000 euro verlolen aan deposits kun je niks meer verwachten. Wanner houd dat onzin ooit op!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Todor Kanchev