Klacht: Undelivered goods

op 18 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 september 2018 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Mister, Miss Ravichandran,

Thanks for your message. I understand that you would like to know when you will receive your parcel. I would like to respond.

Your parcel was sent through the Netherlands to its country of destination. All we do is forward the parcel, we don't actually handle its delivery in your country. As we only serve as a gateway in this case, I would recommend you to contact the sender for further information about your parcel The sender can, if necessary, start an investigation about your parcel and solve this situation.
I hope I have been of service. If you have any further questions or complaints regarding our service in the future you can always let us know by contacting our customer service at www.postnl.nl

Kind regards,

PostNL Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Eshwar_V