Klacht: Uitstel levering

Dirk Van Nooten op 18 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling 1205868722 van zaterdag 11 december
De bezorger komt zijn afspraken niet na!
Eerst was de levering gepland voor maandag 13 december. Volgens de TrackTrace heeft Post NL het pak in bezit gekregen op 12 december om 15u34 en gesorteerd op 13 december om 9u02. Op woensdag 15 december krijg ik voor de derde keer een bericht van uitstel van levering naar vandaag 16 december. Afwachten of het vandaag toekomt.
Ik vind dit echt van de pot gerukt. Bovendien gaat het argument van drukke dagen niet op: diezelfde leverancier, Post NL, heeft woensdag 15 december bij ons een pak bezorgd dat besteld werd bij een ander bedrijf. Goed georganiseerd moet ik zeggen

Gewenste Oplossing:

Afspraken zijn afspraken. Als je je niet aan beloftes kan houden, maak ze dan niet. Ik raad u ten stelligste aan een andere bezorger te kiezen in de toekomst.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk Van Nooten