Klacht: uitstapjes

op 02 augustus 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Via de welkomstactie van de BankGiroloterij op de laatste dag nog uitstapjes besteld, via de site kiesuwuitstapje.nl. (cadeau kode BFN4DVMXPEUR), maar daarna geen kaartjes ontvangen niet per post niet per mail. Overigens ook geen bevestiging per mail ontvangen. Gebeld met de ledenservice van de Bank Giro loterij daar kreeg ik te horen dat ik pech had gehad en werd min of meer in de schoenen geschoven dat het aan mij had gelegen en dat ik wel wat verkeerd zou hebben gedaan. De site was op dat moment wellicht overbelast aangezien het de laatste dag was om uitstapjes te reserveren. Met andere woorden voor mij geen uitstapjes meer omdat er aan de andere kant wat verkeerd is gegaan. Dat noem ik geen klantenbinding maar klant vijandigheid, als men wat respect voor de klant zou hebben zou men met een coulance oplossing kunnen komen zodat dit voor beide partijen goed wordt opgelost.

De uitstapjes alsnog kunnen bestellen of andere manier van compensatie maar bij voorkeur het eerste. Als dat niet mogelijk blijkt te zijn, zeg ik per onmiddellijk abonnement op!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Cees Lelieveldt