Klacht: Uitschrijven onmogelijk bij Huurstunt

op 25 februari 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Niet kunnen inloggen, en elke maand bericht ontvangen dat je weer moet betalen. Dit allemaal via Billink. Telefonisch en via de email geen reactie. Of te wel je abonnement stopzetten blijkt onmogelijk!!

Geen abonnement meer hebben op huurstunt.nl (Dit terwijl ik niet eens kan inloggen)! Geen facturen meer te ontvangen van Billink!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Koritelu, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Shenia