Klacht: uitschrijven niet mogelijk en incasso’s lopen door

op 14 februari 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 Juli 2015 heb ik mij ingeschreven bij Huurstunt.nl om informatie te verkrijgen over een huurwoning in Zwijndrecht. Nadien heb ik verschillende malen geprobeerd mij uit te schrijven bij Huurstunt.nl echter zonder positief resultaat. Sindsdien tracht huurstunt via Billink bv maandelijks een bedrag van € 19,95 te incasseren via mijn bankrekening. Aangezien ik geen gebruik maak van deze dienst, heb ik na het voldoen op 23-07-15 van € 19,95 deze incasso stopgezet en Huurstunt geïnformeerd dat ik geen gebruik meer wens te maken van haar diensten. Een reactie of een stopzetting van de incasso’s blijft tot op vandaag de dag uit en inmiddels stuurt huurstunt mij aanmaning op aanmaning via een organisatie die zich Centraal Invorderings Bureau noemt. ( Dossiernr. 90025561). Kunt u mij adviseren wat te doen deze ellende te beëindigen?

Gewenste Oplossing:

Indien incasso's onmiddelijk stopgezet worden en aanmaningen over niet genoten en dus betaalde diensten geëlimineerd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

9 maanden geleden - Geachte heer Van den Hoogen, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van den Hoogen,

Naar aanleiding van uw klacht stuur ik u nog dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg gegeven over het opzeggen van een Premium Account. Op 29 maart j.l. heeft u zelf uw Premium account succesvol opgezegd. Dit in acht genomen ga ik er vanuit dat u voldoende geïnformeerd bent en sluiten ik de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hvdhoogen1