Klacht: Uitschrijven niet mogelijk

op 19 februari 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben ons vorig jaar 2015 ingeschreven op huurstunt.
Nu kregen wij allemaal brieven thuis van CIB en billink.
Na mailcontact moesten wij via onze gmail ons gemakkelijk kunnen uitschrijven, dat was echter niet mogelijk en er stond dat het al vanaf juni 2015 opgezegd was. Na nogmaals mailcontact te hebben gehad bleken wij via hotmail onze profiel aangemaakt te hebben waardoor wij deze brieven binnen krijgen. Hierbij hebben wij dus twee maal een account met dezelfde naam aangemaak maar ander adres (gmail-hotmail). Wij kunnen met zekerheid zeggen dat wij niet actief zijn op het hotmail adres en ons niet via dat adres hebben ingeschreven. Nu hebben ze een mail gestuurd met een nieuw wachtwoord voor het hotmail adres waar wij nooit iets mee te maken hebben gehad. Wij hebben zelfs nooit een hotmail account met de naam die ze ons aanwijzen gehad! ik heb ze een mail gestuurd dat ik nu hier vanaf wil en dat ze hun zaken beter moeten gaan regelen.

Gewenste Oplossing:

Als alle onnodige kosten die ik betaald heb op mijn rekening terug gestort zijn en ik van huurstunt een bevestiging heb gekregen dat ik uitgeschreven ben. en ik nooit meer wat van ze hoef te horen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Patrick augusto Rato

1 jaar geleden - Nu meent huurstunt onze klacht niet in behandeling te willen nemen en hierbij is volgens hun de zaak gesloten.

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Rato, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 juni 2016 om 14:25 geantwoord

Wij hebben nooit een opossing mogen ontvangen

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Rato, We hebben inmiddels meerdere malen aangegeven dat u aangifte dient te doen bij de politie wegens identiteitsfraude als u er zeker van bent dat u niet degene bent geweest die het Premium Account met het hotmail e-mailadres heeft aangevraagd. Tot op heden hebben wij nog geen kopie van de aangifte mogen ontvangen. We kunnen dan ook niets voor u betekenen op dit moment. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick augusto Rato