Klacht: Uitschrijven lukt niet

op 12 oktober 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik probeer mij al maanden uit te schrijven maar dat lukt niet. Ik heb onder tussen een woning. (Niet via hier) en blijf maar betalen! Zodra je terug boekt krijg je een boete!! Ggrrr!

Dat is zo snel mogelijk wordt uitgeschreven.
En er geen geld meer van mijn rekening wordt wordt afgeschreven. Als dit gebeurt ben ik te treden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 13 oktober 2017 om 11:54 geantwoord

Beste Lizanne,

Je geeft aan dat je je probeert uit te schrijven echter heb je dit nog geen enkele keer geprobeerd.

We hebben je hier over ook al gemaild inclusief de stappen die je kunt doorlopen om je Premium Account op te zeggen.

Ik zal ze nogmaals hier onder voor je plaatsen:

Stap 1: Log in op je account. Gebruik hiervoor het e-mailadres waarop je je hebt geregistreerd voor een Premium Account. Ga naar de knop \"Mijn Account\".
Stap 2: Klik vervolgens op \"Premium Account beëindigen\". Ga nu naar de inbox van je e-mail.
Stap 3: Je hebt een e-mail ontvangen van Huurstunt. In deze e-mail vindt je een link. Klik op deze link om je uitschrijving definitief te maken.
Stap 4: Je ontvangt opnieuw een e-mail ter bevestiging van de uitschrijving. Hiermee hoef je niets te doen.

Nadat je deze stappen hebt doorlopen is je Account opgezegd en zullen er geen nieuwe facturen aangemaakt worden.

Zolang jij niet opzegt zal je account actief blijven en dien je de facturen ook te betalen.

Wij willen je ook vragen om je klacht te verwijderen van Klacht.nl want je stelt ons in een kwaad daglicht terwijl je zelf niet opgezegd hebt en we hebben je hier ook al over gemaild.

Team Huurstunt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Lizannestuurman