Klacht: uitschrijven is nog niet gelukt Hoe vaak moet ik nog mailen?

op 30 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben nu al enkele weken bezig met proberen uit te schrijven van de nieuwsbrief. Jullie geven de status opgelost maar dat is het dus niet.
Ik wil geen mails meer ontvangen op schuurhuizen@ziggo.nl. Hoe moeilijk is het om mijn emailadres te verwijderen. Ik sta er nu dan ook op dat dit deze week nog wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

uitschrijven graag

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 30 november 2016 om 21:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marieke Schuurhuizen,

nav uw aanvraag op klacht.nl het volgende:

Wij zullen uw e-mail Schuurhuizen@ziggo.nl binnen 5 werkdagen uit onze database verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Irina de Jong

Klantenservice MITB / LITB

Beste Marieke Schuurhuizen,

nav uw aanvraag op klacht.nl het volgende:

Wij zullen uw e-mail Schuurhuizen@ziggo.nl binnen 5 werkdagen uit onze database verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Irina de Jong

Klantenservice MITB / LITB

Alle klachten die gemeld zijn door Kiek13