Klacht: Uitgestelde levering

op 12 februari 2018 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november complete slaapkamer gekocht. Vandaag zou onze nieuwe slaapkamer komen, dus zaterdag de kast en het bed gedemonteerd en afgevoerd. Zonder bericht wordt de levering uitgesteld tot volgende week. Dus een week op het matras op de grond en kleding uit de koffer. Reactie beter bed : meubels zijn niet beschikbaar ( hoe dom denken ze dat de klanten zijn ?) en een bon van 50 euro te besteden bij beter bed. (Hoe durven ze ! )

Gewenste Oplossing:

Als we onze meubels morgen hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 12 februari 2018 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 februari 2018 om 17:28 geantwoord

Omdat het niet anders mogelijk is ben ik accoord gegaan, maar ben absoluut niet tevreden

Alle klachten die gemeld zijn door Jvbremen