Klacht: Uitgesteld

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb besteld bij the sting, ik kon daar een tijd en dag kiezen wanneer het bezorgd zou worden en nu omdat ik het vandaag moet hebben heb ik gekozen voor vandaag en nu staat er bezorging is uitgesteld tot de volgende werkdag, ik vind dat niet kunnen als ik dat heb gekozen ik heb al vaker problemen gehad met postnl ik vind het een waardeloze service.

Gewenste Oplossing:

Als ze zich houden aan de afgesproken tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2017 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Barendregt,

Hartelijk dank voor uw melding op Klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden en dat de bezorging zelfs is uitgesteld naar de volgende werkdag. Ik kan me voorstellen u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is. Pas zodra de status van een zending verandert naar ‘sorteercentrum’ en ‘onderweg’ kunt u het pakket dezelfde dag verwachten. We streven ernaar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteerproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag. Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code zie ik dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Melaniebarendregt