Klacht: Uitermate slordige verzending en een nog slechtere opvolging

op 18 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als uitgever van een tijdschrift verzend ik iedere 2 maanden veel pakketten naar het buitenland meestal via DHL, DPF of FedEx met wie ik zelden of nooit problemen heb. Voor sommige landen ben ik ivm de tarieven van overige aanbieders helaas genoodzaakt POST NL in te zetten. ‘Helaas’ omdat ik al regelmatig bezorgklachten had in het verleden. Ik zit nu wederom met een aantal pakketten met dure magazines en boeken die verzonden zijn naar de USA, New Zealand en Canada die niet bezorgd zijn. Boze klanten, een hoop werk met het achterhalen en uitzoeken en erger nog: bij het invullen van het navraag formulier komt GEEN enkele reactie. Wat is dit voor werkwijze? Schandalig…. !!

Wanneer POST NL per direct mij persoonlijk hierover benadert, terugkomt op de formulieren die ik keurig heb ingevuld en een schadevergoeding uitkeert voor de gemaakte kosten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 februari 2018 om 15:07 geantwoord

Geachte Mevrouw Frens,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een onderzoek heeft gestart. Uit mijn gegevens komt naar voren dat wij 17-2-2018 15:07 uw navraagformulier hebben ontvangen. Na ontvangst duurt het 12 werkdagen voor u een reactie betreffende het onderzoek ontvangt. Ik raad u aan dit af te wachten. Ik kan me voorstellen dat u graag spoedig antwoord wilt hebben. Zodra er meer bekend is hierover wordt er contact met u opgenomen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door mfrens01