Klacht: Uitchecken en hotel boekingsnummer 3549706 bhoendie en 3549717 Ramdin

op 17 augustus 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Beste heermevrouw,

Hierbij wil ik mijn klacht indienen. Wij zijn vannacht teruggekomen van het Mtsis Grand hotel in Rhodos en hebben een hele slechte service gehad bij het uitchecken!
Wij hebben meteen bij aankomst vh hotel aangegeven dat wij een late uitcheck wilden omdat wij een late vlucht hadden. Het hotel gaf aan dat wij een dag vantevoren dit moeten vragen gezien de beschikbaarheid. Wij hebben dit gedaan zelfs dagen daarvoor ook nog gedaan. Ze hebben onze kamernummers genoteerd , wij waren met nog eem gezin. Het hotel gaf aan dat het ok zou zijn. De dag op vertrek gaven ze aan dat ze geen kamers hadden en dat wij met een ander gezin met wie wij samen waren, een kamer moesten delen omdat zij geen andere kamer hadden. Het ander gezin had al hun kamer betaald van 55 euro voor verlenging, en wisten niets ervan af dat wij een kamer moesten delen met hun. Het hotel gaf aan mijn man aan dat ze dit hadden doorgegeven wat dus niet zo was! Een dag eerder vroeg het hotelpersoneel nog of wij de verlenging vd kamers al wilden betalen maar wij gaven aan dat wij het bij het uitchecken zouden doen. Het ander gezin had de dag van vertrek eerder dan ons uitgecheckt. Wij zouden daarna ook uitchecken maar waren nog niet ready. We hadden nog genoeg tijd.

Mijn man gaf in het hotel aan dat wij een andere kamer nodig hebben en dat ze wat moeten regelen. Het hotel was totaal onvriendelijk en ongeinteresseerd en behandelde ons heel slecht. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt in een 5 ster hotel. Mijn man heeft contact gehad met sunweb met Tim en hij zou het hotel bellen. Het hotel bleef erbij dat ze geen andere kamer hadden voor mijn gezin en we moesten maar een 2 persoonskamer delen met 9 personen! We hebben niet eens kunnen gebruik maken vd kamer omdat het te klein was voor 9 personen en mijn baby kon niet eens slapen. Tim kwam later met een mogelijkheid om naar een ander hotel te gaan , het was 12.30 toen wij zijn app zagen maar dit was niet haalbaar gezien de tijd en wij met een baby waren die in de lobby sliep. Wij zouden in het hotel om 18.10 opgehaald worden de dag van vertrek en al onze spullen lagen er nog.
Ik wil graag dat jullie hier iets mee doen want dit was echt vreselijk. Wij hadden een leuke vakantie maar vonden dit echt geen 5 ster hotel-waardig. Ik ga daar niet over klagen. Bij het uitchecken merkte je meteen dat het personeel meteen heel anders was en ook zo liegen dat wij wisten dat wij een kamer moesten delen terwijl zij dat nooit hebben verteld! Ik kan er niet tegen als men zo liegt. Wij zijn de hele ochtend beziggeweest met het hotel over de kamer en die dag moesten wij ook weg en van alles regelen en rennen. Wij eisen eigenlijk de 55 euro vd kosten die wij hebben betaald terug want voor wat hebben wij betaald? We konden de kamer niet eens gebruiken met 9 man plus een baby waar niks voor was. We werden letterlijk gedumpt in een 2 persoonskamer. En de service was zo slecht vh hotel. Ik hoop dat jullie hier iets mee doen. Ik zou nooit meer teruggaan naar dit 3 ster hotel want wij zijn vaker in 5 ster hotels geweest en dit was gewoon niet 5 ster waard,’vd schoonmaak tot het eten service wifi en personeel.
Bovenaan heb ik de boekingsnummers vermeld waar het omgaat…

Gr
Rina Bhoendie

Boekingsnummer van ons: 3549706

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 maanden geleden - Beste mevrouw Bhoendie, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek uw klacht in behandeling te nemen. Binnen 4 weken kunt u een reactie of ontvangstbevestiging van de afdeling Customer Support verwachten. Heeft u zelf nog aanvullende informatie of vragen, dan kunt u deze mailen naar Customersupport@sunweb.nl Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 13 september 2018 om 15:57 geantwoord

Beste mevrouw Bhoendie,

Ik begrijp dat er zojuist contact is geweest met onze Customer Support afdeling. Er is besproken dat wij de kosten helaas niet kunnen vergoeden, omdat deze direct aan het hotel betaald zijn.

Daarnaast is er aangegeven dat een late check-out echt een extra service vanuit het hotel is en dat dit niet bij de reisovereenkomst hoort.

Er is aangeraden om direct met het hotel contact op te nemen om de kosten terug te krijgen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u nog een fijne dag verder.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Rina Bhoendie