Klacht: uitblijven reactie

op 02 november 2011 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Op 28 september jl. is er bij ons in opdracht van Liander een nieuwe elektrameter geplaatst,
nu hadden en hebben wij een zgn dubbeltariefmeter maar er word op het nacht c.q weekend telwerk niets geteld terwijl wij altijd s’nachts en in het weekend dus in het goedkopere tarief de was doen!
Nu had ik Liander hier op 12 oktober jl. al over gemaild en een bevestiging ontvangen dat ze binnen 10 dgn. zouden reageren??
Inmiddels zijn we 15 werkdgn. verder en nog steeds geen reactie!!
In Mei jl. heb ik ook geprobeerd via de mail in contact tekomen met Liander met de zelfde bevestiging dat ze binnen 10 dgn. te zullen reageren??!!
Ik ben nog wachtende!!!
Nu kan ik ook telefonisch contact met ze opnemen,wat ze naar mijn gevoel op deze manier ook proberen af te dwingen
à 10 €cnt. p.m. plus 1,15€ p.m. voor mobiel en je dan vrolijk met een hollands volksdeuntje 5 min. in de wacht zetten, Hulde Liander!

Aanpassing van meter en compensatie

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

6 jaren geleden - Geachte Meester, Liander heeft uw klacht in behandeling. Excuses voor de niet nagekomen toezegging. We gaan ervoor zorgen dat uw meter correct gaat registreren op het juiste tarief. Met vriendelijke groet, Medewerker Liander Netbeheer

Liander

Heeft op 17 november 2011 om 11:13 geantwoord

Een monteur heeft een bezoek gebracht op locatie bij de klant en heeft een onderdeel van de elektriciteitsmeter vervangen. De elektriciteitsmeter functioneert weer naar behoren. In overeenstemming met de klant is er besloten om geen correctie op te stellen. De klant is niet benadeeld in de registratie.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Liander beoordeeld.

Heeft op 17 november 2011 om 12:34 geantwoord

Aller eerst heb te kennen gegeven dat het toch frappant is dat er eerst wéér een klacht via derden neergelegd moet worden eer er actie ondernomen word,enfin binnen 24u na de klacht nam Liander contact met ons op en was alles ook na 'n week geregeld, hierna heeft Liander nogmaals gebeld om te verifiëren of alles opgelost was en heb tevens nog goed advies verkregen zowel telefonisch als via de mail
( Hulde aan de heer Q.S. van Klant&Service )

PS.
Had ook nog te kennen gegeven hoe belachelijk het is dat de kleinverbruiker ( particulier/mkb ) 'n 0900nummer à 10 cent p.m. excl. gsm kosten mogen bellen en dat de grootverbruiker een lokaalnummer kan bellen tegen normaal tarief,heeft niks met klantvriendelijkheid te maken !!

Alle klachten die gemeld zijn door onderspanning