Klacht: Uitblijven levering jurkje 2

op 22 september 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

30 augustus heb ik hier een klacht ingediend over het maar niet leveren van een jurkje. 31 augustus werd ik netjes gebeld door het bedrijf en heb ik mijn klacht uitgelegd en zou voor 5 uur terug gebeld worden. Dit gebeurde niet, maar ik werd om half 8 wel gebeld. Helaas zat ik op school en kon ik niet opnemen, maar 10 min later in mijn pauze belde ik terug, maar ik kreeg geen gehoor. toen ik weer in de les zat belde ze mij weer, maar ik kon weer niet opnemen. Hierna stuurde ze mij een whatsappje mt het bericht dat het pakketje zoek is geraakt en de vraag of ik het alsnog geleverd wil hebben.
Na de moeite die ze vandaag hebben genomen had ik er vertrouwen in dat mijn pakketje nog wel bezorgd zou worden en dus stuurde ik terug: Ja graag.
Helaas heb ik sinds dien niets meer van ze gehoord. Een week later (6 september) stuurde ik maar een appje met de vraag binnen welke termijn ik mijn jurkje kon verwachten, maar hier heb ik ook geen reactie op gehad. Daarom besloot ik deze week maar te bellen. Ik heb mandag 2 keer en vandaag ook een keer gebeld, maar ik krijg geen gehoor.
Aangezien dit de enige manier lijkt om contact met ze te krijgen dien ik nog maar een klacht in via deze weg.

Ik wil VOOR 1 oktober het jurkje hebben of mijn geld terug. Het maakt mij inmiddels niet meer uit welke van de twee ik wil gewoon dat ik hier vanaf ben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 22 september 2017 om 17:05 geantwoord