Klacht: Uitbetaling duurt Veela te lang en klantenservice slecht

op 18 mei 2020 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week een IDeal betaling van een klant gekregen ik alles netjes opgestuurd maar na een week nog steeds geen geld van Mollie ontvangen ook al 1 keer via livechat na een uur gewacht te hebben contact gehad en mij eerst verteld dat een eerste betaling 3 dagen duurt maar vandaag nog steeds geen geld en van tot 2x aan toe na 80 mensen voor me te hebben gehad en bijna aan de beurt te zijn opeens weer 80 mensen voor me en de laatste keer dat weer na een uur wachten opeens gewoon de hele livechat afgesloten ze waren gewoon niet meer online. Ik vindt dit geen goed vertrouwen wekken maar wel 7,80 willen afschrijven van mijn rekening!!! Stort eerst mijn geld!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik niet zo behandeld wordt en mijn geld gestort krijg en dat de klantenservice meer service verleend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Globaal