Klacht: Uhd tv 55PUS6700/12

op 26 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu bijna 2 jaar een tv van Philips met continue problemen. Toestel functioneert niet, geen smart functies beschikbaar, 4 reparaties en omruil toestel ontvangen en nu weer defect. Philips weigert dit inferieure product terug te nemen en te vergoeden

Gewenste Oplossing:

Aankoopbedrag terug of gelijkwaardig tiestel nieuw
van nieuwste serie dus geen onruil of reparaties meer. We worden hier echt wanhopig van en wat een bedriefende service van Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht FMM Vastenhout

2 weken geleden - Nog steeds geen enkele reactie van Philips! Schandalig en absoluut een afrader als het gaat om een tv van Philips: never aanschaffen

Alle klachten die gemeld zijn door FMM Vastenhout