Klacht: U was niet thuis

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn avond vrij gehouden om op een pakketje te wachten die zou komen tussen 19.13 en 21.13 uur. Vervolgens om 20.50 een e-mail ontvangen van DHL waarin ze stellen dat ze met het pakket aan de deur stonden en ik niet thuis was, waardoor het pakket daarom naar een service point wordt gestuurd waar ik het pas na hemelvaart kan op komen halen. Wij waren echter gewoon thuis, en er is helemaal NIET aangebeld! Wij hebben camera’s hier beneden hangen er is geen DHL bezorger aan de deur geweest!

Gewenste Oplossing:

Ga na wie deze bezorger was en laat hem stoppen met deze leugens!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Eline111