Klacht: U was niet thuis?!

bw2021wal op 03 maart 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot 3 x toe heeft DHL het gepresteerd om bestellingen niet af te leveren op mijn woonadres.
2 x email bericht ik heb u gemist u was niet thuis.
DHL u heeft niet aangebeld, ik was wel thuis op de aangegeven tijdstippen.
En 1x was een badkamerkastje afgegeven bij iemand in een andere straat en omdat mijn nummer op het pakket stond kon een mevrouw mij bellen dat er een pakket bij haar was afgegeven.
Ik woon op de 1e etage in een wooncomplex met 42 woningen.
Te beroerd om mijn huisnummer in te toetsen om te laten weten dat er een bestelling is.
Als de DHL chauffeur al naar binnen gaat??
Om er zeker van te maken dat bestellingen wel correct worden afgeleverd, gebruik ik nu mijn zoon zijn adres.

Want blijkbaar kan DHL wel afleveren tot aan de deur bij direct toegankelijke woonhuizen zoals het aan het adres van mijn zoon.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend zeg. Heeft u de zendingsnummers en uw volledige adres voor me? Ik kijk graag met u mee. Mijn excuses voor het ongemak en alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Jimmy DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht bw2021wal

1 jaar geleden - Tracking-id:JJD000090254000005883519 2 x geprobeerd? op vrijdag 19 februari jl. 3 x geprobeerd? op dinsdag 23 februari jl. Op beide dagen was ik de gehele dag aanwezigen. Ik heb niets gehoord of gezien. Uit frustratie heb ik het product bij Amazon geannuleerd en mijn bezorgadres gewijzigd naar die van mijn zoon. Alhoewel Post.nl wel correct bezorgd en wel tot aan de voordeur indien nodig. Het product van Homcom, een badkamerkastje waarvan ik de gegevens (voor 12 feb,) op dit moment niet kan vinden, werd afgeleverd door DHL op een adres in de Buys Ballotstraat nr. 38 te Goes en omdat mijn telefoonnummer op het pakket stond kon mevrouw mij bellen dat zij het pakket had aangenomen. Wellicht kunt u iets met bovenstaande info. Voordat ik iets bestel kijk ik nu eerst wie de vervoerder is en afhankelijk daarvan geef ik of mijn adres op of die van mijn zoon. Met vriendelijke groet, Bea van der Wal Kloetingseweg 47-17 4462 AW Goes

DHL

Heeft op 03 maart 2021 om 12:29 geantwoord

Goedemiddag Bea,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van deze informatie heb ik uw klacht geregistreerd. Uiteraard moeten onze bezorgers ook gewoon in een wooncomplex aan de deur leveren. Ik ga er dan ook van uit dat het in het vervolg gewoon goed gaat, sorry voor het ongemak.

Christiaan
Webcare DHL Parcel