Klacht: wel betaald niet geleverd

op 18 juni 2011 over Twr-trading.nl in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Bestelling: Boot, AFSTANDSBEDIENING bestuurbare tank, kogels voor de tank.
Vooraf betaald.
Na veel email verkeer blijkt de boort niet leverbaar.
De afstandsbediening wordt toegestuurd. Kogels niet en wegens niet te leveren dus ook geen boot.
Het teveel betaalde bedrag wordt niet terug gestort na herhaaldelijk verzoek per mail

Copy laatste mail met vanuit het bedrijf het voorstel om het verschil terug te storten. Helaas nog steeds niets ontvangen

Teveel betaalde bedrag terug gestort op rekening

Bericht van Twr-trading.nl

8 jaren geleden - Geachte BMR,dit is toch geregeld, wit u dat ook vermelden bij de klacht.met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Twr-trading.nl in behandeling genomen

Twr-trading.nl

Heeft op 17 november 2011 om 11:57 geantwoord

de betaling van de niet geleverde producten is teruggestort.

Heeft op 17 november 2011 om 12:21 geantwoord

Verschil is teruggegestort met aftrek van verzendkosten. Bij onze gehele bestelling waren echter de verzendkosten inbegrepen.
Doordat de bestelling maar ten dele geleverd kon worden worden wij nu met de kosten van verzending opgezadeld zonder dat het aan ons lag dat de verzending niet geheel geleverd was.
Wij zijn dus zeker niet tevreden met de afhandeling van de klacht. Reactie van het bedrijf was dat zij ook niet voor de verzendkosten willen opdraaien nu er minder geleverd is, daarbij buiten beschouwing te laten dat zij als bedrijf niet konden leveren.
Het vertrouwen in dit bedrijf is voor ons verdwenen, wij zullen er ook zeker niet weer bestellen en het ook niet aan raden in onze omgeving.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Twr-trading.nl beoordeeld.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Twr-trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht bmr

7 jaren geleden - De verzendkosten zijn ingehouden bij terugstoring, terwijl er voldoende besteld was om gratis te verzenden. Dat er niet geleverd is wat door ons besteld was is niet omdat wij niet voldoende besteld hadden maar er niet geleverd kon worden. Deel van de bestelling had echter wel geleverd kunnen worden maar is niet gebeurd (kogels). Verzendkosten worden aan klant onterecht doorberekend.

Alle klachten die gemeld zijn door bmr