Klacht: ondeugdelijke levering en garantie, krijg na een maand een in elkaar gereden auto terug!!

op 17 november 2011 over Twr-trading.nl in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

mijn klacht luid als volgt:
ik heb op 22 augustus 2011 een radiografische auto gekocht bij tom Rinkers van TWRtrading in deventer.(acme werewolf)
Deze man opereert vanuit een soort bouwkeet/zeecontainer.
deze auto had storingen en hiervoor heb ik mijn auto opgestuurd en ben ik meerdere keren terug geweest naar TWRtrading in deventer, wat voor mij wel even 194km is.
helaas kom ik erachter dat deze man weinig verstand heeft van de op deze auto aanwezige brushless techniek waardoor mijn probleem van een schokkende auto (alleen bij vol gas, en niet bij half of 3/4 gas,) door hem niet opgelost kunnen worden.
Bij de laatste keer dat ik deze auto opstuurde heeft Tom Rinkers (eigenaar TWRtrading) mijn auto (nog steeds nieuw) tijdens een testrit in elkaar gereden.
de voorste schokbreker en voorbok (beiden aluminium) waren kapot/zeer krom door een enorme impact die hij met mijn auto heeft gemaakt.
Verder heeft het aluminium chassis ook een enorme impact gehad.
Bij contact mijner zijds, inclusief fotos van de door hem gereden schade is zijn eerste reactie dat het ws door mij gedaan is!!!)
Nu breekt mijn klomp…
IK DIT GEDAAN??
de auto was er voor het schokprobleem, en zijn oplossing zou zijn een nieuwe accu.
Welnu, hij heeft de oude accu gewoon uit de case gehaald (opengebroken) en er een andere ingelijmd, wat zeer duidelijk te zien was.
verder heeft hij de oude connectoren gewoon met Ampies en plakband aan de andere accu vastgemaakt.
Alles dus zeer profosorisch, en niks nieuwe accu.
Gewoon vervangen cellen.
Verder ligt mijn auto nu in elkaar en is krom door ZIJN testrit, mijn accu is een bij elkaar gelijmd zooitje geworden, en het enige wat die man wil is dat ik langs kom zodat hij hem weer kan “maken”.

welnu , dat maken van hem heb ik al wel gezien, dat duurde dus de laatste keer een volle maand, en toen kreeg ik hem krom terug.
ik kom geen stap verder met deze man, normaal contact lukt ook al niet meer en ik wil een ieder dan ook waarschuwen NIET bij deze man hun radiografische spullen te kopen.
Doe dit aub bij een goede verkoper welk eer uit zijn werk wil behalen.
foto’s eo vragen over deze zaak kunt u bij mij opvragen op email: theplace2b@hotmail.com

vr gr r broggel

ivm de stevige schade die door HEM is gereden, en de profosorisch gerepareerde accu, is deze auto voor mij alles behalve nieuw.
Ik heb nog niet 1x een volle rit kunnen maken, en ik heb de auto nu al 3 maanden.
Het is gewoon een flink gerepareerde auto geworden die krom is...
Mijn enigste oplossing is het retourneren van deze auto en mijn aankoopbedrag.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Twr-trading.nl in behandeling genomen

Bericht van Twr-trading.nl

7 jaren geleden - Geachte heer Broggel,Als U wilt klagen is dit goed maar dan moet U ook zo eerlijk zijn om het gehele verhaal te vermeldenU zegt dat U vaak naar mij toe moest rijden, dit was Uw eigen keuze omdat U voor Uw werk toch al in de buurt moest zijn. En als U dan komt neemt U ook niet alles mee zodat we het geheel kunnen testen.Ook vergeet U te vermelden dat U zelf al schade aan de auto hebt gereden, wat U pas later vertelde, dus waar het schokken precies vandaan kwam is de vraag.Nadat U de auto de laatste keer teruggekregen heeft zijn er een paar dagen overheen gegaan voordat U de schade melden. Ik heb nooit gezegd dat ik de schade niet zou oplossen, hoe deze ook ontstaan is. Maar dit wilt U niet toelaten.Het schokken van de auto komt doordat de accu kapot was, U heeft wel een nieuwe accu gekregen alleen zit het oude omhulsel er omheen. Dit maakt voor de accu niet uit, deze is nieuw. Je weet ook waarom ik dit zo heb opgelost. Dat de draadjes met plakband aan elkaar zitten, is complete onzin en dat weet U best!U wilt niet mee werken aan de oplossing en wilt na 3 maanden al Uw geld terug, U geeft mij niet de kans op dit op te lossen maar klagen over een oplossing kunt U wel.Als U denkt dat U onrecht is aangedaan, en U wilt niet meewerken / het gesprek aangaan met mij voor een oplossing, dan zou U het voor de rechter kunnen brengen zodat een onpartijdige partij kan beslissen.Ondanks bovenstaande hoop ik dat U reageert op mijn mails en dat we als nog tot een oplossing kunnen komen.Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Twr-trading.nl

Heeft op 17 november 2011 om 11:56 geantwoord

De oplossing is zoals aangeboden, de auto repareren en dan deze samen testen zodat
we zeker weten dat alles nu naar behoren functioneerd.
En er geen twijffel is dat de auto goed functioneerd en naar wens is bij het weer meenemen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Twr-trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 22 november 2011 om 16:27 geantwoord

neen, ik ga niet wèèr met dat ding daarheen.
Ten eerste heeft hij geen onderdelen voorradig, dus dat word wèèr wachten, en ik ben al 3 maanden verder!!
Ten tweede heb ik al vele kopzorgen, onkosten, verloren tijd en ellende aan deze man/ dit bedrijf overgehouden en ik ben het meer dan zat.
ben 40 jaar oud, en heb al hèèl vèèl via internet gekocht maar dit nog nooit meegemaakt.
Ik ben al 3 maanden bezig om een degelijk product waarvoor ik 275 euro heb betaald geleverd te krijgen maar het word van kwaad tot erger.
Deze man heeft mijn NIEUWE auto zwaar beschadigd en neemt zijn verantwoordelijkheid hier niet op.
De auto is al 3x terug geweest!!
Dus je hebt al 3 kansen gehad.
Er zijn grenzen, neem je verantwoordelijkheid!!

Reactie van de melder van de klacht richardbroggel

7 jaren geleden - kerel, ik ben dat gedraai van jou zat. je draait alles om en probeert de schuld wèèr terug naar mij te brengen. als ik jou meld dat JIJ mijn auto in elkaar heb gereden is het eerste wat jij zegt dat ik t zelf wel gedaan zal hebben met als reden dat ik 2 dagen na ontvangst op zaterdag (!!), dus op maandag gemeld heb hoe of wat er met de auto loos was. De fotos en de film liegen niet!!!! ben t zat voor leugenaar uitgemaakt te worden, en al die telefoontjes, gescheld enzovoorts....je kan t hier leuk vertellen. Er klopt niets aan jou, zelfs je foto op je site van jouw pand klopt niet (WAT EEN SOORT CONTAINER IS EN NIET DAT MOOIE PAND OP JE FOTO). Het feit dat ik nu alleen nog maar accoord ga met mijn geld terug komt puur door het feit dat je zelf niet in staat bent die auto goed te krijgen, en wij niet meer door 1 deur kunnen!! Mij vertrouwen in jou is volledig weg. Je kan hier leuk en lief praten, maar aan de telefoon oid ben je een heeeeeel ander persoon Ik ga er niet eens meer op in. hoop dat ik vele andere mensen kan waarschuwen en deze ellende kan besparen, en dat ze elders hun radiografische materiaal gaan kopen. voor mij is de hobby ten einde, heb er geen plezier meer in

Bericht van Twr-trading.nl

7 jaren geleden - Hallo Richard,Ik geef niemand de schuld en als je goed leest wil ik alleen het probleem oplossen.En je zegt ik aan de telefoon een ander persoon ben of dreigende taal uitsla.. je weet dat dit gelogen is en dat JIJ in je mailtjes en aan de telefoon dreigementen uit. Ook de manier van hoe je hier schrijft geeft aan hoe jouw taalgebruik is.Je kun hier van alles opschrijven maar jij en ik weten hoe het is gegaan en ik ben degene die dit nog steeds probeer op te lossen ondanks alles.Denk nog maar een goed en ga bij je zelf te raden. Stuur gewoon de auto op, die wordt gemaakt en dan is het opgelost.Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Alle klachten die gemeld zijn door richardbroggel