Klacht: Klacht over twr-trading in he algemeen

op 15 september 2013 over Twr-trading.nl in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik raad iedereen af om hier wat te bestellen, want u zal er echt spijt van krijgen.
Tom Rinkes is een “man” die altijd gelijk probeert te krijgen.
En hij gaat altijd de discussie met de klant aan, leverd zijn spullen niet optijd, komt altijd met smoesjes, en geld terugstorten komt er niet van.
Kort samengevat: twr-trading is niet klantvriendelijk

Een andere eigenaar of meer personeel inhuren

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Twr-trading.nl over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Twr-trading.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Twr-trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Twr-trading.nl

6 jaren geleden - Hallo,Ik kan geen Paalman vinden in ons klanten bestand of email dus ik denk dat deze klacht onzin is. Dit blijkt ook wel door ge ingevulde gegevens.Mocht er een probleem zijn dan kun je altijd contact opnemen met mij.Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom RinkesGebruikersnaam: Paalman Email (wordt niet gepubliceerd): Mickeyhaaientand@gmail.com Naam: Paalman Straat + huisnummer: Gaat je niks aan 45 Plaats: New york Postcode: 0000TR Telefoon: 060150103054

Twr-trading.nl

Heeft op 16 september 2013 om 09:53 geantwoord

gereageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Paalman