Klacht: Tweemaal kapotte motor na drie jaar normaal gebruik.

op 07 juli 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Uw bericht aan Gazelle:
Onderwerp: Elektrische fietsen
Framenummer: GZ8727729 en GZ8676781
Bericht: Op 22-04-2013 heeft mijn vrouw bij de dealer (Boogaard, Oostkapelle) een Gazelle Orange Innergy gekocht.
In de maand april 2016 werd de motor vervangen wegens defect. Door coulance van de dealer heeft dat “slechts” dik € 400 gekost. En dat voor een fiets van 3 jaar oud!!

Op 05-06-2013 kocht ikzelf bij dezelfde dealer een Gazalle Plus Innergy.
Deze maand juni 2016 moet de motor vervangen worden. Kosten ca. €400.

Wij maken bezwaar tegen het feit dat de aanschaf van 2 van uw merkfietsen kosten ruim € 4.000, bij normaal gebruik, een kapotte motor, niet door u wordt erkend als uw ondeugdelijk product en u de schade voor uw rekening neemt.

Uit de reactie van de dealer begreep ik dat dit euvel een gebruikelijke schadepost is.
Graag uw reactie.
Ad de Witte

Wanner gazelle reageert op mijn bovenstaande vraag. Daarnaast wens ik een aanzienlijke vermindering van de € 840 kosten, die gemaakt zijn voor de nieuwe motoren, dit ondanks gebruikelijke onderhoud bij de dealer en normaal gebruik.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gazellemotor