Klacht: tweederang ipv eersterangskaarten

op 23 mei 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via bemiddeling van Eventim 4 eersterangskaarten besteld. echter, ik krijg 4 x tweederangskaarten. na reclameren wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en verwijst mij naar een derde partij waar ik totaal geen boodschap aan heb. ik word totaal niet serieus genomen. Eventim heeft een duur servicenummer waarbij je 10 minuten in de wacht staat eer er wordt opgenomen. het is echt te schandalig voor woorden.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als de klacht überhaupt wordt erkent en Eventim mij een passende geste doet. over de gemaakte belkosten heb ik het niets eens.

ik ben nu naar een voorstelling geweest heel ver weg van het podium die ik helemaal niet zou willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 25 mei 2016 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 25 mei 2016 om 10:40 geantwoord

Ik heb GEEN oplossing aangeboden gekregen!

Wat nu?

Alle klachten die gemeld zijn door Steven Jansen