Klacht: tweede rang i.p.v. eerste rang

op 17 mei 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

via mijn werkgever ABN AMRO 4 EERSTE rangkaarten besteld & betaald maar afgescheept 4 TWEEDE rangkaarten gekregen.

betreft: Elvis d.d. 21-05-2016.

twee maal contact opgenomen i.v.m. uitblijven reactie. mest hiervoor een duur servicenummer bellen waarbij bij beide keren het 10-minuten duurde alvorens er überhaupt werd opgenomen.

medewerksters traag en onbehulpzaam waarbij het credo is: afschepen!

als ik GEWOON krijg wat ik heb besteld & betaald
alsook tegemoetkoming in de telefoonkosten. het is natuurlijk belachelijk dat je 10 minuten moet wachten eer er wordt opgenomen gelet op het dure servicenummer.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 18 mei 2016 om 09:43 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Steven Jansen

8 maanden geleden - beste Robin, de klacht is uberhaupt niet eens in behandeling genomen. integendeel. Eventim probeert de schuld bij een ander te leggen waar ik als koper van de kaarten via hun niets mee te maken heb. strekking: Eventim verkoopt tweederangskaarten voor eersterang. knollen voor citroenen dus. dit riekt naar oplichting als je het mij vraagt. ik verzoek je de klacht opnieuw maar nu steviger te deponeren.

Bericht van Eventim

8 maanden geleden - Geachte heer Jansen, Wij vragen u vriendelijk even de reactie van Touch Tickets af te wachten. Met vriendelijke groet, Eventim afdeling CustomerCare

Heeft op 23 mei 2016 om 15:25 geantwoord

Nee, niet accoord.

Er is geen contact opgenomen. Men heeft alleen naar anderen gewezen.

Wat is nu de vervolgstap???

Reactie van de melder van de klacht Steven Jansen

7 maanden geleden - Naar mijn klacht is niet eens gekeken. Eventim verwijst naar anderen?!? Ik heb de kaarten via Eventim in ontvangst gekregen dus zij zijn ook de partij waar ik naar toe moet als het fout gaat. Tot op heden is er geen oplossing aangeoden maar in plaats daarvan krijg ik alleen de bevestiging dat mijn mail in behandeling is genomen. Afzender: Customer CARE?!?!?!? Als gevolg van o.a. de zeer klantonvriendelijke behandeling van mijn klacht neem ik hier geen genoegen mee.

Alle klachten die gemeld zijn door Steven Jansen