Klacht: Tweede poging bezorgen duurt 3 dagen inplaats van de volgende werkdag!

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gekozen voor het pakket te laten bezorgen op maandag 27 november. Wat ineens vrijdag 24 november is geworden. Zonder mij in te lichten. Om de 2de poging goed te laten verlopen ( wat was aangegeven op zaterdag 25 november. Stond in de postnl app aangegeven). Heb ik ervoor gekozen, om het op een postnl locatie te laten sturen. Zodat ik het zelf kan ophalen. Nu wordt er via de app/website/klantenservice al sinds zaterdag aangeven dat, als er staat dat de bezorger vandaag onderweg is. Dat je ook kan verwachten dat het dan ook die dag binnen is. Nu zijn we 3 dagen verder ( zonder de zondag erbij gerekend). En mijn pakket is nog steeds niet binnen.
Klantenservice gebeld, 35 wachtende voor mij. Bij de 10de wordt ik eruit gegooid. Weer opnieuw gebeld, 45 wachtende voor mij. Daar gaat mijn beltegoed!!! Eindelijk een medewerkster aan de telefoon. ” ja wat vervelend voor u, door de drukte is er een vertraging”. Ok maar mijn pakket was voor die drukte verstuurd. Dus zou je denken dat ik er geen last van zal hebben.
Gaf de medewerkster toe dat het niet heeft mogen gebeuren. Maar daarmee is mijn probleem niet opgelost. Want nu moet ik weer een halve dag vrij nemen. Om mijn pakket te kunnen afhalen. Zodat ik eindelijk kan genieten van mijn internet aansluiting

Gewenste Oplossing:

Dat er een mail wordt verstuurd naar de klanten. Als er hinder is van het bezorgen van de pakket of post. En niet dat wij het via een bandje aan de telefoon erachter moeten komen! En zo dus is ons tegoed moeten gebruiken voor een 0900 nummer.

En de app ook daadwerkelijk makkelijk is om je pakket te kunnen volgen. En niet dat er 3 dagen staat je pakket is onderweg!
Zie bijlage

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 december 2017 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Derby,

Uit uw verhaal begrijp ik dat uw pakketje vertraging heeft opgelopen. Ik snap dat dit veel ongemak met zich heeft meegebracht en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden.

Echter kunnen wij geen onderscheid maken in welke pakketten voor of na de vertraging zijn besteld. Op het moment dat uw pakketje niet bezorgd kan worden, gaat deze mee terug in dezelfde sortering als elk ander pakket. Hierdoor kan het gebeuren dat uw pakketje ook vertraging oploopt.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jderby