Klacht: Tweede dag voor jandoedel zitten wachten

P. Issich op 31 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag hele dag zitten wachten. Tijdvenster werd van 14:00-18:00 versmald tot 17.01 – 19.01. Om 19:30 toch maar eens op de site gekeken omdat ik de deur uit wilde: Wij hebben u gemist…
Nieuwe bezorgtijd vandaag 14:00 – 18:00. Een kwartiertje geleden zie ik de status veranderen: Ontvanger gesloten!?!? IK ZIT GEWOON THUIS!!!
Moet ik nu een derde dag gaan zitten wachten?

Gewenste Oplossing:

Tevreden word ik al niet meer. Ik moet gewoon mijn pakket hebben, en daarna ben ik blij als ik NOOIT meet met DHL te maken krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 december 2019 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding. De melding is gisteren op het depot gegeven, waarschijnlijk is er sprake geweest van overmacht. Dit is echter helaas onjuist gescand, waardoor wij u gesloten hebben gemeld. Mijn excuses daarvoor,

Het pakket verwachten wij vandaag alsnog bij u aan te gaan bieden.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door P. Issich