Klacht: Twee weken.geen post ontvangen

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons huis (en die van onze buurvrouw) wordt momenteel verbouwd. Ook al zijn ze bezig verbouwen de brievenbus was er gewoon en kon gewoon post door. Maar we hebben nu al twee weken geen post ontvangen. Heb de postbode erop aangesproken en die zei dat ze net twee weken vrij is geweest en dat ze een vervanger had. Dus wist ze van niks en kon ze ons niet helpen dus kapte ze me af en ging weg! En nu blijkt dat de postbode onze post retour heeft gestuurd omdat ze bezig waren in ons huis en dacht dat komt niet goed!! En om onze post nu terug te krijgen mogen we zelf de bedrijven gaan bellen!!!! Vind dat echt niet kunnen om gewoon ons post retour te verzenden terwijl.de postbode gewoon bij de brievenbus kon!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als we onze post terug krijgen of een compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 februari 2018 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Schepen,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat uw post de afgelopen twee weken retour is gezonden. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb niet de mogelijkheid om deze post terug te halen of u hiervoor compensatie aan te bieden, maar ik zie aan de hand van mijn administratie dat u contact heeft gehad met onze klantenservice. Er is een klacht voor u opgemaakt om dit te laten bespreken met de betreffende bezorger en ervoor te zorgen dat uw post weer correct bij u zal worden afgeleverd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Petra van schepen