Klacht: Twee pakketten vermist

op 10 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb producten gekocht bij een bedrijf die alleen zaken doet met DLH. Ik zou dus twee pakketten van DLH moeten ontvangen. Als alles goed zou verlopen zou ik het afgelopen woensdag bezorgd krijgen. Ik moest werken dus heb ik mijn moeder gevraagd om de pakketten in ontvangst te nemen. De pakketten moesten tussen 11:00 en 14:00 bezorgd worden. Op de site van DLH zijn de pakketten om 14:00 bezorgd met een handtekening van iemand die Selna heet? Ik heet toch echt Salma! Bij mijn ma gecheckt of het klopt. Echter ze heeft geen bezorger laat staan een pakket ontvangen. Vergeet niet om 14:00 was ik nog aan het werk en ik zou mijn naam echt niet verkeerd spellen.

Maar goed ik contact op nemen met DLH en uitgelegd dat het een vreemde zaak is en wat hier aan de hand is. helaas kon de medewerkster mij niet verder helpen. Ik moest contact opnemen met het bedrijf waar ik de zending heb gedaan. Ik helemaal verbaasd maar ik heb het bedrijf dus gebeld en bovenstaande situatie uitgelegd! Hele fijne medewerker aan de lijn gehad en nam meteen contact op met DLH. Niet veel later kreeg ik een mail dat DLH ziet dat er een “verkeerde” scna heeft gemaakt en er zou meteen een onderzoek starten. Wel werd toen al duidelijk dat de fout echt bij DLh ligt! Dat wist ik al maar Okay, fijn dat het bevestigd wordt. Vervolgens krijg ik te horen dat het bovenstaande verhaal vaker gebeurt door bezorger van DHL

Ik ben tevreden op het moment dat ik als beller serieus genomen wordt door DLh en niet pas als de zakenpartner belt en dat er dan pas actie wordt gestart.

Ook ben ik tevreden als de bezorgers netjes en eerlijk met pakketten omgaan ? Misschien een cursus volgen? Het kan duur zijn maar op de langer termijn pakt het goedkoper uit, verliest namelijk geen klanten!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 februari 2018 om 12:47 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Dat is natuurlijk een heel erg vervelende situatie. Gelukkig wordt het door de verzender en DHL opgelost en is er al duidelijk wat de fout is. Het is niet dat we u niet serieus nemen, maar de afzender is onze opdrachtgever/rechtstreekse klant. Als er een onderzoek gestart moet worden voor een pakket moet dit daarom altijd via de verzender gebeuren. Hopelijk is uw pakket snel terecht.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare