Klacht: Twee pakketten kwijt

alazaroms op 02 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 september 2017 twee pakketten retour verzonden.
1 pakket naar de Sting, 1 pakket naar Open32. Allebei niet aangekomen.
De Sting was coulant en heeft het bedrag wat ik geretourneerd had (verrekend). Open32 helaas niet, ook al heb ik ook van deze retourzending het verzendbewijs doorgestuurd.
Heb al veel gebeld en gemaild met post.nl en Open32; maar er komt geen oplossing voor de kwijtgeraakte 150 euro aan kleding.
Ik kan een klacht indienen zeggen zij (bij de geschilencommisie); maar dit kost me weer geld.
Ik vind het hele vreemd dat ik nu gewoon 156,95 kwijt ben (incl verzkosten) teriwjl ik een verzendbewijs heb. Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Wanneer het bedrag van het kwijtgeraakte pakket verrekend of vergoed wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 november 2017 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lazaroms,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me te vernemen dat deze pakketten allebei niet zijn aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb het onderzoek bekeken. Maar zoals mijn collega van de onderzoeksafdeling heeft aangegeven heeft u de uiteindelijke uitslag van het onderzoek ontvangen. Mocht u hier nog bezwaar tegen willen opmaken dan kunt u dit voorleggen aan de geschillencommissie. Ik kan u in deze kwestie verder niet meer van dienst zijn.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

alazaroms

Heeft op 02 november 2017 om 11:05 geantwoord

Ik heb een bedrag betaald voor jullie diensten, ik heb een barcode, en jullie raken 250 euro aan spullen kwijt; en dit is de oplossing??
Te gek voor woorden.

Alle klachten die gemeld zijn door