Klacht: Twee pakketjes zoek geraakt

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zouden twee pakketjes van SHEIN bij mij bezorgd moeten zijn. Maar helaas is niks afgeleverd ook niet bij de buren of een briefje in de brievenbus. Pakketjes nooit meer ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan twee pakketten te verwachten die al bezorgd zouden zijn. Helaas kan ik met uw adresgegevens geen pakketten vinden in ons systeem. Kunt u wellicht de traceercode van de deze pakketten toesturen? Dan kunnen wij voor u gaan kijken wat er aan de hand is. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Triebels,

Helaas hebben wij geen verdere informatie van u ontvangen. Mocht u de pakketten nog steeds niet in uw bezit hebben, dan adviseer ik u dit te melden bij SHEIN.

U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice op 088 - 345 43 99 (€1,- per gesprek). Een collega zal dan kijken of er meer informatie over het pakket gegeven kan worden.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door margottriebels