Klacht: Twee pakketen zonder reden retour naar mij

op 28 november 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

8 november 3 pakketen naar een dhl verzendpunt gebracht. 1 is gewoon de volgende dag geleverd en 2 bleven er volgens track and trace maar bij het sorteercentrum hangen. Net gaan bellen en het blijkt dat beide pakketen retour komen naar mijn zonder enige reden. Ik heb hier in totaal 11,50 voor betaald en moet dat nu gewoon weer opnieuw gaan betalen om beide pakketen als nog bij de ontvangers te krijgen maar ik ga dit deze keer met PostNL doen want ik verstuur nooit meer iets met DHL. Moet dus een restitutie formulier invullen om mijn 11,50 terug te krijgen. Heb dit helaas al 1 keer eerder met DHL meegemaakt en die zijn toen mijn formulier kwijt geraakt, is er 30 dagen overheen gegaan en heb vervolgens nooit mijn geld terug gehad. Dat laat ik me deze keer niet weer gebeuren.

Ik wil mijn 11,50 zo snel mogelijk terug en zou het toch ook nog fijn vinden als er een reden gegeven wordt van het retour zenden.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemorgen, Vervelend dat het bij twee pakketten mis is gegaan en deze retour naar u lijken te komen! Ik wil graag even met u meekijken of ik de reden voor u kan achterhalen, kunt u mij beide traceernummers doorgeven? Dat mag hier in een reactie of per e-mail o.v.v. 558719 naar webcare_parcel@dhl.com. Ik hoor graag van u. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem0910