Klacht: Twee openstaande klachten

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er staan nog 2 klachten open bij PostNL,
We zijn nu een dikke week verder en nog steeds geen reactie!.
Zo zie je maar wat een nalatig bedrijf PostNL is en je altijd aan het korste eind trekt bij PostNL.
Dus PostNL wanneer horen wij eens iets ???
Met vriendelijke groet,
Sylvia de Boer

Gewenste Oplossing:

Als de klachten behandeld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2017 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Boer,

Hartelijk dank voor uw meldingen op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van de post op uw adres zo moeizaam verloopt. Ik begrijp dat uw brievenbus beschadigd is geraakt bij het bezorgen van een brievenbuspakje en dat er regelmatig poststukken niet bij u aankomen. Ik kan me voorstellen dat u een oplossing wilt voor de problemen omtrent de bezorging en geef ik graag een toelichting.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds telefonisch een melding heeft gemaakt van deze voorvallen. De medewerker die u daarna heeft gebeld heeft u toegezegd dat de vaste teamleider na zijn vakantie met u in gesprek zal gaan om samen tot een oplossing te komen. Verder is ook toegezegd dat eventuele schade vergoed zal worden. Ik begrijp dat de situatie erg veel frustraties oplevert maar ik wil u toch vragen het bericht van de vaste teamleider af te wachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Hondenvoer1