Klacht: Twee maal verkeerde bestelling

op 03 augustus 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik bestelde onlangs een krabpaal en bij de levering zag ik dat de helft van de onderdelen ontbraken. Ik verwittigde vidaXl en stuurde het pakket retour. Ik kreeg na enkele dagen de beloofde ‘nieuwe’ krabpaal toegestuurd alleen maar om te zien dat het gewoon dezelfde doos was die ik geretourneerd had. De helft van de onderdelen ontbrak dus nog altijd. Hierna was ik het beu om te winkelen bij vidaXl en heb mijn geld teruggevraagd. Het is mijn slechtste ervaring tot nu toe met online winkelen. Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen.

Ik kan niet tevreden zijn want sinds mijn eerste bestelling, bijna twee weken geleden, heb ik nog altijd niet wat ik wil waardoor ik het product ergens anders ga kopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste heer Van Hauwemieren, Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw eerste bestelling bij vidaXL. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken en u een passende oplossing aan te bieden. Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team vidaXL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 22 augustus 2017 om 14:22 geantwoord

Naar aanleiding van deze feedback hebben wij meteen contact opgenomen met de klant om de situatie te bespreken en de klant een passende oplossing aan te bieden. De klant heeft niet alleen het aankoopbedrag van ons terug ontvangen maar ook voor al het ongemak hebben wij de klant een cadeaubon aangeboden.
Hiermee is de klant akkoord gegaan en hebben wij het zo kunnen oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door dvanhauwermeiren