Klacht: Twee keer zelfde bedrag over gemaakt dag erna

op 02 juli 2021 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik maak iets over de 1e en de 2e maken hun het nog eens over want mis precies dat bedrag en nu schioven ze het af ke zal wel 2 keer iets hedaan hebben dis noet smorgens is er ineens een zelfde bedrag eraf uitzoeken hoe dit ipv afschuiven

Gewenste Oplossing:

Als het is opgelost hoe dit kan?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 08 juli 2021 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste dpsk,

Je kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken bij je transacties. Heb je het bedrag 2 keer overgemaakt dan kun je het beste met de ontvanger contact opnemen zodat deze het dubbele bedrag retour kan overmaken naar jou.

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door dpsk